Porvoon Porinat keskustan liikennejärjestelyistä

Ke 15.5.2019 klo 17-18 Porvoon porinoilla poristaan kevään kuumasta perunasta eli keskustan liikenteestä ja liikennekokeiluista. Tervetuloa kuulemaan mitä kaupunkikehityslautakunnan puheenjohtaja Jarmo Grönmanilla (kok.) on asiasta kerrottavana sekä vaihtamaan ajatuksia asian tiimoilta. Porvoon porinat on Porvoon Kokoomuksen järjestämä avoin keskustelutilaisuus. Tapahtumapaikkana

Kokoomuksen kevättempaus su 17.3.2019 Kokoniemessä

Tule tapaamaan Uudenmaan Kokoomuksen eduskuntavaaliehdokkaita Kokonniemeen sunnuntaina 17.3.2019 klo 11-14Tarjolla lohikeittoa, kahvia ja pullaa!Lapsille poniratsastusta klo 11-12 ja lapsenmielisille puttauskilpailu. Osallistu Porvoon Kokoomuksen kyselyyn ja voita 100 euron lahjakortti ravintola Sinneen.Paikalle ovat ilmoittautuneet seuraavat eduskuntavaaliehdokkaat:Nina UskiEero LehtiHeikki VestmanMiikka SoivioTere SammallahtiMervi

Kansallisen Kokoomuksen puoluehallitus on myöntänyt kolmelle porvoolaiselle 100-vuotisjuhlamitalin. 100-vuotisjuhlamitali jaettiin ensimmäisen kerran, ja sen saivat Porvoon Kokoomuksesta pitkäaikaisvaikuttajat Marja Järvinen, Hilkka Piipponen ja Raija Tölkkö.   Perusteluina 100-vuotisjuhlamitalin saamiseen ovat toimiminen pitkään, vähintään 20 vuotta puolue- ja järjestötoiminnassa. ”Aktiivinen ja