Valtuustoaloite: Pysäköintikokeilu

Esitän, että välittömästi korona pandemiasta johtuvien kokoontumisrajoitusten päätyttyä Porvoon kaupunki käynnistää vuoden kestävän kokeilun ydinkeskustan maksuttomasta pysäköinnistä. Pysäköinti tulee toteuttaa niin, että pysäköinti on maksutonta kaksi tuntia. Kaikki ydinkeskustassa olevat Porvoon kaupungin pysäköintipaikat merkitään kokeilun ajaksi kilvellä joka osoittaa kahden

Porvoon Kokoomuksen ryhmäpuheenvuoro 26.2.2020: Talousarvion ylitykset

Arvoisa puheenjohtaja Kaupungin tilinpäätös 2019 alkaa olla lähestulkoon valmiina varsinaista käsittelyään varten kaupunginhallituksessa. Perinteiseen malliin on valtuustolle tuotu sangen myöhään ja viime tingassa käsittelyyn toimialojen käyttötalouden ylitysoikeusesitykset. Myöhäisen ajankohdan lisäksi on kyse suorastaan järkyttävän suuruisista yhteensä 5,9 miljoonan euron ylityksistä.

Mielipidekirjoitus: Ilola ja Epoo, Porvoon kylärakenneohjelma on edelleen voimassa

Vastuullinen päätöksenteko perustuu yhteisiin strategioihin sekä ohjelmiin ja talouden hyvään hoitoon. Vastuuton politiikka puolestaan unohtaa sovitut päämäärät ja ei tarkastele asioita pitkäjänteisesti. On ollut huolestuttavaa kuunnella joidenkin valtuutettujen puheita siitä, että valtuuston hyväksymä kylärakenneohjelma vuodelta 2014 olisi jo vanhentunut. Kyseisen

Ville Ojala Porvoon Kokoomuksen kunnallisvaaliehdokkaaksi

Porvoon Kokoomus täydensi 22.1.2020 kokouksessa kunnallisvaaliehdokaslistaa vahvalla kokoomusvaikuttajalla. Ojalalla on vahva ja monipuolinen tausta kuntavaikuttamisesta. Hän on aiemmin toiminut Pohjanmaan piirin varapuheenjohtajana ja Seinäjoella kunnallisjärjestön puheenjohtajana. Lisäksi hän on johtanut nuorten piirijärjestöä ja vaikuttanut Kokoomusnuorten liittohallituksessa. Hän on myös toiminut