PORVOON KOKOOMUS NIMESI UUSIA KUNTAVAALIEHDOKKAITA

Porvoon Kokoomuksen hallitus nimesi torstain 7.1.2021 kokouksessaan neljä uutta kuntavaaliehdokasta seuraaviin kuntavaaleihin.  Ehdokkaista vetäytyi pois aiemmin nimetty vaalipäällikkö Ville Ojala Porvoosta pois muuton johdosta. Ojalan tilalle vaalipäälliköksi nimettiin joulukuun kokouksessa Hilu Kangas-Ranta. Kangas-Ranta on aiemmin toiminut Kansallisen Kokoomuksen eduskuntaryhmän poliittisena

Porvoon Kokoomuksella ehdokkaita 24

Porvoon Kokoomuksen hallitus nimesi tiistain 10.11.2020 kokouksessaan neljä uutta kuntavaaliehdokasta  seuraaviin kuntavaaleihin. Uusia ehdokkaita ovat Andersson Brita eläkeläinen, Raatikainen Matti ylitarkastaja, Ranta Janne liiketoimintapäällikkö ja Wiitakorpi Jorma hallitusammattilainen Porvoon Kokoomus on aiemmin nimennyt vaaleihin seuraavat ehdokkaat: Elfving-Elvilä Pertti  yrittäjä Forsblom

Valtuustoaloite, Porvoo 1.11.2020

ASEMAN LAPSET RY:N KIUSAAMISEEN PUUTTUVAAN HANKKEESEEN LIITTYMINEN Esitän, että Porvoon kaupunki osallistuu Aseman lapset ry:n kiusaamiseen puuttuvaan hankkeeseen. Jokaisella lapsella ja nuorella on oikeus turvalliseen koulunkäyntiin ja lapsuuteen. Kiusaamiseen on puututtava ja meillä täytyy olla riittävät toimenpiteet miten kiusaamiseen puututaan.

Porvoon Kokoomuksella nyt 20 ehdokasta

Porvoon Kokoomuksen hallitus nimesi tiistain (20.10.2020) kokouksessaan kuusi uutta kuntavaaliehdokasta  seuraaviin kuntavaaleihin. Uusia ehdokkaita ovat Kittilä Juha (51) diplomi-insinööri, Lehtonen Aleksi (38) yrittäjä,  toimitusjohtaja, Forsblom Jonna (46) asiantuntija, Välimäki Markku (74) ent. sivistystoimenjohtaja,  Glad Sari (72) HuK. kulttuurituottaja ja Hoffrén

Valtuustoaloite: Pysäköintikokeilu

Esitän, että välittömästi korona pandemiasta johtuvien kokoontumisrajoitusten päätyttyä Porvoon kaupunki käynnistää vuoden kestävän kokeilun ydinkeskustan maksuttomasta pysäköinnistä. Pysäköinti tulee toteuttaa niin, että pysäköinti on maksutonta kaksi tuntia. Kaikki ydinkeskustassa olevat Porvoon kaupungin pysäköintipaikat merkitään kokeilun ajaksi kilvellä joka osoittaa kahden