Reijo Mokka

DI ekonomi

Reijo Mokka DI, ekonomi, eläkkeellä. Reijo teki työuransa kemianteollisuuden esimiestehtävissä ja luottamustoiminta  tehtäviä on aikuiskoulutuksessa sekä alueellisesti Edupolin johtokunnan puheenjohtajana että valtakunnallisesti Aikuiskoulutuskeskusten Liiton hallituksessa , PU:n puheenjohtajana ja OP:n hallituksen puheenjohtajana. Tällä hetkellä on Itä-Uudenmaa OP:n edustajistossa. Hän on toiminut vammais- ja vanhusneuvostossa ja Kokonniemi Oy:n hallituksen puheenjohtajana. Tällä hetkellä hän Porvoon Veden johtokunnassa ja Kehitysvammaisten Uudenmaan tukipiirin hallituksessa. Mielenkiinnon kohteina ovat myös yrittäminen ja työllisyys. Hän käynnisti Porvoon Seudun Uusyrityskeskuksen ja oli sen ensimmäinen toimitusjohtaja. Hän oli suunnittelemassa Posintran toimintaa yhdessä silloisen Itä-Uudenmaan maakunnan kanssa. Kaikkien veronmaksajien hyvinvointi on Porvoolle erittäin tärkeää. Veronmaksajat kustantavat kaupungin toimet ja käyttävät alueen palveluja.