Luottamustoimi

Jorma Wiitakorpi Itä-Uudenmaan kokoomusryhmän puheenjohtajaksi

Itä-Uudenmaan hyvinvointialueen uuden aluevaltuuston kokoomusryhmä piti järjestäytymiskokouksensa perjantaina 28.1.2022. Monipuolisesti Itä-Uudenmaan kuntia edustavan 13-jäsenisen aluevaltuustoryhmän puheenjohtajaksi valittiin DI, hallitusammattilainen, Porvoon kaupunginhallituksen puheenjohtaja Jorma Wiitakorpi

• Olen erittäin tyytyväinen kokoomuksen Itä-Uudenmaan alueen ihmisiltä saamaan tukeen ja meidän valtuustoryhmän kokoonpanoon, jossa on edustajia laajalti koko alueelta. Tämä luo hyvän pohjan asioiden eteenpäin vientiin. Nyt tulee nopeasti käynnistää ryhmien väliset neuvottelut, jotta saamme yhteistyöllä rakennettua luottamushenkilöorganisaation kuntoon ennen maaliskuun alkua. Tärkeimpiä asioita, jotka tulevat esille aluevaltuustojen työssä varsin nopeasti ovat strategia, organisaatio ja avainhenkilövalinnat. Näiden asioiden eteenpäin viennissä tarvitaan toimivaa yhteistyötä ryhmien kesken ja konkreettisia päätöksiä, puheenjohtaja Wiitakorpi linjaa.

Valtuustoryhmän varapuheenjohtajiksi valittiin Marja Manninen-Allberg Sipoostaja Tero Suominen Askolasta. Ryhmän sihteeriksi nimettiin Ville Blom.

Jätä kommentti